Santiagova diéta 3. fáza: 31.–60. deň (60 porcií)

Neohodnotené
€105,39 –10 %
Santiagova dieta 3. faze – 2
€105,39 –10 % €95,35 €95,35 / 1 ks
Skladom (> 10 ks)
Môžeme doručiť do:
2.11.2021

Posledná fáza programu, ktorá napomáha dosiahnuť a v tomto bode predovšetkým udržať optimálnu váhu. Po dokončení poslednej fázy Santiagovej diéty by mal byť jedinec schopný jesť zdravo podľa vlastných potrieb a preferencií a opakovane nepriberať.

Detailné informácie

Podrobný popis

Santiagova diéta 3. fáza: 31.–60. deň (60 porcií)

Čo je to Santiagova diéta?

Redukčný program, ktorý má za úlohu zaistiť spaľovanie tukových zásob a vyrysovanie svalovej hmoty bez zbytočného hladovania a následného jo-jo efektu. Vďaka prepracovanému diétnemu plánu, v kombinácii s našimi proteínovými kokteilmi, budete počas celého dňa zažívať uspokojivý pocit sýtosti.

Jedinečný program nemá za úlohu iba znížiť vašu hmotnosť. Recepty v priloženej e-knihe možno využívať i po skončení diéty, a zaradiť tak do svojho jedálneho lístka viac ovocia a zeleniny a zaistiť dostatočný príjem kvalitných bielkovín.

Prečo zvoliť Santiagovu diétu?

Ide o komplexný plán, ktorý spolu s e-knihou poskytne návod, ako sa nielen v dobe chudnutia zdravo a chutne stravovať. Santiagova diéta je koncipovaná ako návod na osvojenie si dlhodobo udržateľného zdravého životného štýlu.

Pre koho je Santiagova diéta určená?

Náš program ocenia nielen všetci tí, ktorí trpia nadváhou a hľadajú účinnú diétu s presahom do budúcna, ale tiež každý, kto sa chce jednoducho cítiť lepšie vo svojom vlastnom tele a uvažuje o zmene stravovacích návykov. Ide o revolučnú procedúru, ktorá ukazuje efektívnu cestu k vysnívanej kondícii s pomocou správne zostaveného jedálneho lístka.

Ako diéta funguje?

Celkový proces je pomerne komplexný, nie je však nutné dodržiavať zložité návody a postupy. V prvej fáze dostanete okrem vypísaných produktov tiež e-knihu, ktorá obsahuje nielen každodenný plán stravovania, ale tiež recepty na dve hlavné jedla denne.

V rámci diéty začnete ráno lahodným a predovšetkým nutrične vyváženým proteínovým nápojom a nadviažete zeleninovou alebo ovocnou desiatou. Obed už bude vo vašej réžii s pomocou našej e-knihy. Nasleduje ďalšia ľahká proteínová desiata. Večeru si pripravíte podľa priložených receptov a deň zakončíte druhou večerou v podobe proteínového nápoja.

S týmto jednoduchým denným jedálnym lístkom začnete efektívne spaľovanie, a môžete tak kráčať v ústrety vašej vysnívanej figúre.

Proces výroby a zloženie

Všetka výroba prebieha v malebnej dedine neďaleko Olomouca, kde pre vás v závode tvoríme produkty tej najvyššej kvality. Zloženie jednotlivých produktov nájdete v sekcii proteín premium a smoothie.

 

Podrobnosti o Santiagovej diéte
 
Povolené potraviny počas diéty:

Povolené potraviny - tofu, seitan, tempeh, falafel, huby, rastlinný jogurt (sójový, kokosový), rastlinné mlieko (sójové, kokosové, ryžové), korenie, sójová omáčka, horčica, pita chlieb, kukuričné placky, ryžové cestoviny, ryža, quinoa , couscous, sladké zemiaky, vajcia (max. 5 ks denne a max. 2 žĺtky na 5 vajec) 

Zelenina - artičoka kardová, artičoka zeleninová, bataty, brokolica, zeler stopkový, zeler buľvový, cibuľa, cícer, cuketa, červená repa, cesnak, čakanka, čínska kapusta, šošovica, tekvica, fazuľa obyčajná, fazuľa šarlátová, fenikel, hlávkový kel, hlávková kapusta, hrachové struky, špargľa, jam zelený, kel, kapusta, ružičkový kel, kaleráb, chren, kukurica, karfiol, baklažán, mangold, melón galia, melón honeydew, melón kantalup, melón vodný, machovka peruánska, mrkva, mungo, šalátová uhorka, okra, paprika červená, paprika svetlá, paprika žltá, paprika zelená, paštrnák siaty, patizón, petržlen, pekinská kapusta, valeriánka, pór, paradajky, rebarbora, roketa siata, rukola, ružičková kapusta, reďkvičky, šalát hlávkový, šalát špargľový, sója, šalotka, špenát, šťavel záhradný, topinambur, kvaka, wasabi, zázvor, červená a biela kapusta

Ovocie - ananás, egreš, avokádo, banán, baza čierna, čučoriedky, broskyne, brusnice, ringloty, citrón, čerimoja, čierna a červená ríbezľa, datle, figy, granátové jablko, guarana, grapefruit, hrozno, hrušky, jablká, jahody, jackfruit, japonský ostružiník, jedlé gaštany, kaki, karambola, dula, kivi, kľukvy, kokos, kumkvat, kustovnica čínska, guava, liči, limeta, maliny, mango, marhule, moruša, marakuja, nektárinka, olivy, opuncie, ostružiny, papája, pitahaya, pomelo, pomaranč, rambután, slivky, šípky, tamarind, čerešne, višne

Zakázané potraviny počas diéty

  • oleje v tekutej alebo tuhej forme (olivový, repkový, slnečnicový, margaríny, sadlo a i.)
  • červené mäso (hovädzie, bravčové)
  • biele mäso (kuracie, morčacie, rybie)
  • údeniny (klobásy, párky, šunky a i.)
  • mliečne výrobky všeobecne (mlieko, maslo, jogurty, syry, laktóza a i.)
  • sladkosti (čokolády, torty, cukrovinky, pochutiny, tyčinky, proteínové tyčinky, šišky a i.)
  • pizza, hrianky, opečené chleby
  • cukor (rafinovaný, hnedý, repkový, med, melasa, vrátane sirupov a i.)
  • zemiaky, knedle, cestoviny z pšenice
  • čipsy, tyčinky, krekery, slané oriešky
  • smažené jídlo
  • bežné pečivo (rožok, chlieb, briošky a i.)
  • sladené nápoje (kolové nápoje, ochutené vody, energetické nápoje, džúsy, sirupy)
  • kečupy a sladené omáčky
  • sušené sladené ovocie
  • žuvačky a bonbóny
  • soľ a koreniace zmesi obsahujúce soľ
  • všetok alkohol (pivo, víno, destiláty)

Pitný režim 

Počas celej diéty je potrebné dodržiavať minimálny príjem 1,5 – 3 litre tekutín denne. Medzi tekutiny sa počíta voda (neochutená, nesýtená a nesladená) a čaj (iba nearomatizovaný).

Pred začiatkom diéty

Než začnete držať túto diétu odporúčame konzultáciu s vaším lekárom.

Ďalej odporúčame stanovenie si jasného cieľa – teda vysnívanej zdravej váhy a zároveň i vyfotografovanie súčasnej fyzickej kondície, ktorú bude možné potom porovnať s dosiahnutým výsledkom. Tým bude zaistená dostatočná motivácia i presvedčenie nikdy sa nevracať späť k predchádzajúcim stravovacím návykom a váhe.

Priebeh diéty

1. fáza - drží sa 12 dní, počas ktorých je potrebné dodržiavať jedálny lístok a vyvarovať sa všetkých potravín, ktoré by mohli snaženie zhatiť.

2. fáza - drží sa v rozmedzí 13. – 30. dňa, dokiaľ človek nedocieli svoju vysnívanú váhu. Stále sa chudne, ale postupne možno do jedálneho lístka zaraďovať potraviny, ktoré bolo nevyhnutné v prvej fáze vynechať. Pokiaľ po 30 dňoch stále nebola dosiahnutá cieľová váha, druhá fáza sa opakuje.

3. fáza - je udržiavacia a trvá od 31. do 60. dňa. V tejto fáze ide o to pomocou správneho jedálneho lístka a dodržiavania niekoľkých zásad udržovať optimálnu váhu. Cieľom celého programu je postupne schudnúť a zároveň sa naučiť jesť zdravo. Dôležité je dokončiť diétu do 60. dňa. 

Poslednou fázou diéty je už len udržanie cieľovej váhy a k tomu je potrebné dodržiavať pár výživových odporúčaní.

Po skončení diéty

Po dosiahnutí optimálnej váhy je nevyhnutné si i naďalej kontrolovať denný príjem nezdravých tukov, snažiť sa o pravidelný pohyb (napr. uprednostniť chôdzu pred dopravným prostriedkom či ísť schodmi namiesto výťahu) a zaistiť dostatočný príjem kvalitných bielkovín.

 

Upozornenie

Santiagova diéta nie je vhodná pre tehotné a dojčiace ženy, pre osoby s ochoreniami pečene, obličiek, srdca a s diabetes (cukrovkou I. i II. typu). Pokiaľ si nie ste svojím zdravotným stavom istí, navštívte, prosím, vášho lekára na posúdenie vhodnosti diéty a jedálneho lístka.

Všetky recepty sú koncipované bez použitia mäsa a mliečnych výrobkov.

Balíček obsahuje

1x Proteín premium čokoláda 900 g

1x Proteín premium lieskový oriešok 900 g

1x Smoothie banán-čokoláda 135 g

 

Ukážkový recept z knihy Santiagova diéta

Ukazka-santiagova-dieta

Dodatočné parametre

Kategória: Santiagova diéta
Záruka: 1 rok

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole:
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.